בדיחה שכיף לשתף
אני טוב במתמטיקה שימושית: כמה נשאר עד החופש וכמה עוגיות נשארו בקופסה.
כשמגיע חשבון חשמל, פתאום כל המשפחה יודעת לחבר מספרים.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
בכל פעם שאני מנסה להתארגן לפי לוח זמנים, הזמן פותח סוגריים ולא סוגר.
למדתי הסתברות כדי לדעת מה הסיכוי שאמצא חניה. התשובה הייתה: תמשיך לחלום.
המחשבון שלי ואני ביחסים טובים. אני מקליד, הוא שופט בשקט.
הכי קשה במתמטיקה זה לא המספרים. זה הרגע שמוסיפים מילים ואומרים 'בעיה מילולית'.