בדיחה שכיף לשתף
אני לא בורח ממתמטיקה. אני פשוט עושה לה עקיפה אלגנטית דרך ספרות.
המבחן במתמטיקה היה כל כך קשה, שאפילו העיפרון ביקש הארכת זמן.
מספרים שליליים לימדו אותי שיש אנשים שמצליחים להיות פחות מאפס ועדיין להופיע בתרגיל.
המורה אמרה: בלי מחשבון. אמרתי: בסדר, אבל אז גם בלי ציפיות.
למדתי סדר פעולות, ועדיין אני קודם פותח מקרר ורק אחר כך שואל אם אני רעב.
שבר עשרוני זה כמו סיפור שלא החליט אם הוא קצר או ארוך.
לימדו אותי שכל מקבילית היא לא בהכרח מלבן. זה הסביר לי כמה מערכות יחסים במשפחה.