בדיחה שתעלה חיוך
אמר הכומר: "הבה נסמן עיגול ונזרוק את הכסף למעלה, מה שיפול
לעיגול הוא של אלוהים ואת השאר ניקח לעצמנו".
הנזיר הציע: "נצייר עיגול ונזרוק את הכסף למעלה ומה שיפול
מחוץ לעיגול הוא של אלוהים והשאר שלנו".
אמר הרב: "לי יש רעיון טוב יותר, נזרוק את הכסף למעלה,
מה שאלוהים רוצה שיקח לו ומה שנשאר יהיה שלנו".