בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
שני משקיעים בבורסה משוחחים על מצבם הפיננסי.
אומר האחד: "מאז שהתחלתי להשקיע בבורסה אני ישן כמו תינוק."
"איך זה יכול להיות", נדהם חברו.
עונה הראשון: "אני קם כל שעה ובוכה."
אומר האחד: "מאז שהתחלתי להשקיע בבורסה אני ישן כמו תינוק."
"איך זה יכול להיות", נדהם חברו.
עונה הראשון: "אני קם כל שעה ובוכה."