בדיחה מצחיקה
שאלה: מדוע העירקים הפסיקו לשתות קולה?
תשובה: כי כשפותחים את הקולה אז יש רעש של
בושששששששששש...
תשובה: כי כשפותחים את הקולה אז יש רעש של
בושששששששששש...
איך קוראים לתפוח שחזר בתשובה? פרי מחשבה.
למה המחק נעלב? כי כל פעם שהוא עוזר, מוחקים את ההישג שלו.
מה אמר הרמקול לשקט? תן לי רגע, אני רוצה להשמיע דעה.
איך קוראים למנורה עם חוש הומור? אורחת כבוד.
למה השולחן לא רץ מרתון? כי יש לו ארבע רגליים אבל אפס מוטיבציה.
מה עושה גרב בודד בפנסיה? מחפש זוגיות בארון.