בדיחה מצחיקה במיוחד
פציינט: "דוקטור... אני מרגיש כמו גשר..."
הרופא: "תגיד... מה עובר עליך?"
הרופא: "תגיד... מה עובר עליך?"
איך קוראים לתפוח שחזר בתשובה? פרי מחשבה.
למה המחק נעלב? כי כל פעם שהוא עוזר, מוחקים את ההישג שלו.
מה אמר הרמקול לשקט? תן לי רגע, אני רוצה להשמיע דעה.
איך קוראים למנורה עם חוש הומור? אורחת כבוד.
למה השולחן לא רץ מרתון? כי יש לו ארבע רגליים אבל אפס מוטיבציה.
מה עושה גרב בודד בפנסיה? מחפש זוגיות בארון.