בדיחה מצחיקה במיוחד
יום אחד הוא מחליט שנמאס לו מהחיים. הוא עולה למגדל עזריאלי
ומתכונן לקפוץ. פתאום הוא רואה למטה איש אחר שחסרות שתי
ידיים רוקד.
הוא יורד ושואל אותו: "איך זה שאתה בלי שתי ידיים רוקד ואני
בלי יד אחת רוצה להתאבד?"
עונה לו חסר הידיים: "איזה רוקד? כבר שעה אני מנסה לגרד ת'תחת."