בדיחה מצחיקה
ההמנון של רומניה:
רומנים זה עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד: "זה לא אני"
ומה קרה אם לא לקח?
זה משום שהוא שכח!!!
רומנים זה עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד: "זה לא אני"
ומה קרה אם לא לקח?
זה משום שהוא שכח!!!