בדיחה טובה להיום
תחתונים, השניה מאמריקה שלובשת רק חזיה והשלישית
מישראל שלא לובשת כלום.
בהתחלה הם עוברים מעל רוסיה. הרוסיה פותחת את החלון,
מורידה את התחתונים וצועקת: "יחי רוסיה!"
אחר כך הם עוברים מעל אמריקה. האמריקאית פותחת את
החלון, מורידה את החזיה וצועקת: "יחי אמריקה!"
אחר כך הם עוברים מעל ישראל. הישראלית פותחת את החלון,
משפריצה חלב וצועקת: "יחי תנובה!"