בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
להם דוח. עוברות שעתיים אך השוטר לא מוצא סיבה לעצור
אותם. לבסוף הוא מתייאש ומורה להם לעצור בצד.
השוטר: "אני עוקב אחריכם מעל לשעתיים ואני חייב לציין
שאתה נוהג למופת, אדום זה אדום, זכות קדימה כמו שצריך...
כל הכבוד."
הדתי: "נו, מה אתה חושב? אלוהים איתנו..."
השוטר: "שלוש על אופנוע? - תביא רשיונות מיד..."