בדיחה מצחיקה במיוחד
"אם לא תביאי לי את הכדור - אני מוציא לך עין!"
הילדה לא מסכימה והוא מוציא לה עין.
הוא שוב מאיים עליה והיא שוב ממאנת להביא לו את הכדור.
לכן, הוא מוציא לה גם את העין השנייה.
פתאום הוא רואה שהילדה הולכת ועוזבת את הכדור.
הוא שואל אותה: למה את הולכת?"
אז היא עונה: "אמא אמרה לי שכשיש חושך עלי לחזור הביתה."