בדיחה שתעלה חיוך
גולף עם שכניו החדשים.
הם מודיעים לו שיגיע בכל בוקר בשעה
08:00, והוא משיב שייתכן ויאחר בעשר דקות.
ביום הראשון הוא מגיע בזמן, חובט רק
בעזרת ידו הימנית, ומנצח במשחק.
ביום השני הוא מגיע בזמן, חובט רק
בעזרת ידו השמאלית, ומנצח במשחק.
ביום השלישי הוא מאחר בעשר דקות, וגם
מנצח... וכך זה נמשך לסירוגין, יום
ביד שמאל, יום ביד ימין, לעיתים
מאחר, אבל תמיד מנצח.
שואלים אותו החברים: "מה הסיפור, איך
כל יום אתה משחק פעם ככה, פעם ככה
ותמיד מנצח?"
משיב טומי: "יש לי אמונה טפלה. בכל
בוקר לפני שאני יוצא מהבית אני מסתכל
על איזה צד אשתי ישנה. אם היא ישנה
על צד ימין, אני משחק ביד ימין. אם
על צד שמאל, אני משחק ביד שמאל".
שואלים החברים: "ואם היא ישנה על הגב?"
"אז אני מאחר בעשר דקות"...