בדיחה שכיף לשתף
הזה"...
"כן, אני יודע למה אתה מתכוון", משיב השכן.
כעבור שבועיים נאלץ האיש לנסוע לחו"ל לרגל עסקיו. הוא פונה לשכנו ומבקש: "עשה לי טובה. כשאני
בחו"ל, תוכל לשים עין אם משהו חריג קורה בביתי? אני סומך על אשתי, אבל תמיד יש את הספק
הזה"...
השכן מסכים לעזור, והאיש נוסע.
לאחר שחזר מחו"ל, פונה האיש של שכנו: "האם ראית משהו חריג בזמן היעדרי?"
משיב השכן: "האמת שכן. ביום שנסעת הגיע גבר עם מכוניתו לאסוף את אשתך. מאוחר בלילה שמעתי אותם
חוזרים לבית. יצאתי בשקט והצצתי דרך החלון, וראיתי אותם מתנשקים. ואז הגבר פשט את חולצתו,
ואשתך הורידה את חולצתה. ואז הם כיבו את האור"...
"נו??", שואל האיש, "ומה הם עשו אז???"
"לא יודע", משיב השכן, "היה חשוך מכדי לראות".
"לעזאזל", מתעצבן האיש, "אתה מבין למה אני מתכוון? תמיד יש את הספק הזה"...