בדיחה שתעלה חיוך
אחד שלהם.
אומר הראשון: "קוראים לי יוסי, ואני אוהב להסתכל על שמש".
אומר השני: "קוראים לי דודי, ואני אוהב להסתכל על שמש".
"איזה יופי", מתלהבת המורה, "כל כך צעירים וכבר מתעניינים בכוכבים... ואת?", פונה לתלמידה
השלישית.
עונה התלמידה: "קוראים לי שמש, ואני אוהבת ללכת ערומה"...