בדיחה קטנה עם חיוך גדול
לך ארוחת בוקר".
"לא תודה", משיב הבעל, "בגלל הויאגרה אין לי תיאבון".
בצהריים פונה האישה לבעלה: "מגיע לך פינוק, בא לך ארוחת צהריים טובה?"
"לא תודה", משיב הבעל, "בגלל הויאגרה אין לי תיאבון".
בלילה פונה שוב האישה לבעלה: "מה דעתך שאכין לשנינו ארוחת ערב?"
"לא תודה", משיב הבעל, "בגלל הויאגרה אין לי תיאבון".
"אבל לי יש!", מתעצבנת האישה, "אתה מוכן סוף סוף לרדת ממני ולתת לי לקום?"...