בדיחה קצרה ומצחיקה
עסק עצמאי.
יום אחד פגש עמית שלו לשעבר, ששאל מה עם
הפרנסה, וזה סיפר לו בגאווה שהוא מתפרנס
מצוין כעצמאי.
"באמת?", שואל העמית, "איזה עסק אתה
מנהל?"
"מכון ליווי", מחייך הבחור, "ויש ים
לקוחות!"
"מה המחיר אצלכם?", מתעניין העמית.
"50 שקל לרגיל", משיב הבחור, "70 לטיפול
מיוחד".
"עם כאלה מחירים מה נשאר לבחורה?", מתפלא
העמית.
"אה, לא", משיב הבחור, "בחורות עוד לא
השגתי. בינתיים אני עובד לבד"...