בדיחה קטנה עם חיוך גדול
לחייה, והוא שואל: "האם אי פעם השתמשת בווזלין?"
"בהחלט", משיבה האשה, "אני ובעלי משתמשים בווזלין כל הזמן".
"אם מותר לי לשאול", ממשיך הבחור, "לאיזה צורך?"
"כשאנו עושים אהבה", משיבה האשה.
"אני מודה לך על כנותך", מתפעל הבחור, "זה אכן השימוש הפופולארי של ווזלין, אלא שלא רבים
מוכנים להודות בכך. רוב האנשים משקרים לי שהם משתמשים בווזלין לשמן ציר של דלת, או שרשרת של
אופניים".
"מה יש לי להתבייש?", צוחקת האשה, "אנחנו מורחים קצת ווזלין על הידית של הדלת, כך שהילדים לא
יצליחו לפתוח"...