בדיחה נחמדה להעביר הלאה
תשובתם:
רופא: "זו מחלה, כיוון שהיא גורמת לאנשים
לבלות במיטה".
עורך דין: "זה חוסר צדק, כי תמיד צד אחד
נדפק".
מהנדס: "זו מכונה מדהימה, שפועלת ונכבית
מעצמה מתי שרק רוצים".
ארכיטקט: "זה כישלון תכנוני, כיוון שאיזור
הבילוי צמוד לביוב השופכין".
כלכלן: "זו השקעה גרועה, כיוון שמה שנכנס
גדול יותר ממה שיוצא".
פוליטיקאי ממפלגת "יש עתיד": "זה נהדר, כי
סוף סוף מעמד הביניים נהנה!"