בדיחה קלילה ומצחיקה
"נראה שעברת יום רע", אומר הברמן.
"אל תשאל", אומר הבחור, "עשיתי תאונה ופיטרו אותי מהעבודה כי איחרתי. חזרתי הביתה מוקדם ואז
תפסתי את אשתי במיטה עם הידיד הכי טוב שלי!"
"אוי", אומר הברמן, "ומה עשית?"
"לאשתי אמרתי שתעוף מהבית", אומר הבחור.
"ולידיד הכי טוב?", שואל הברמן.
"החזרתי אותו למלונה שלו".