בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
נישום יקר,
הדבר היחיד שמס הכנסה לא חל עליו בעבר היה
האיבר שלך, וזאת משום:
שבמשך 40% מהזמן הוא מוגדר כחסר תעסוקה
ועוד תלויים בו גם שני נתמכים.
במשך 30% מהזמן הוא מבצע פעילות הפרשית
ואין להטיל מס על עבודה מושתנת.
במשך 20% מהזמן הוא קשה מדי לטיפול.
ורק במשך 10% מהזמן הוא עובד וגם זאת הוא
עושה בחושך, ומס הכנסה מחפש את ההון
השחור!
לכן, החל מתחילת שנת מס זו, יחול מס הכנסה
לפי גודל האיבר.
30-25 ס"מ- מס מותרות.
25-20 ס"מ- מס מקסימלי.
20-15 ס"מ- מס רגיל
15-10 ס"מ- מס שולי כראוי לאיזור פיתוח.
מתחת ל-10 ס"מ- הינך זכאי להשלמת הכנסה.
מעל 30 ס"מ- עליך למלא טופס הצהרת הון.
אם לצורך הפרשות המס ברצונך לקבל עידוד
אישי, הינך זכאי לטיפול ידני מפקידת האגף.
בכבוד רב,
פקיד השומה