בדיחה שכיף לשתף
נידח. כל תושבי הכפר ניזונים מחנות מכולת
אחת, אלא שיום אחד מגלה הרופא כי החנות
סגורה.
"מה קרה?", שאל את אחד המקומיים.
"הבת של זוג בעלי החנות מתה", השיב לו.
ניגש הרופא לבית, וגילה כי הבת לא מתה,
אלא רק מחוסרת הכרה. יעץ להם: "תנו לבעלה
להתייחד איתה בחדר, ולקיים יחסים עד
שתחזור לחיים".
כך עשו, ואכן הבחורה חזרה להכרה וכולם היו
מרוצים.
כעבור שבוע שבו נסע הרופא מחוץ לכפר, הוא
חוזר ורואה ששוב החנות סגורה.
"מה קרה?", שאל את אחד המקומיים.
"שני בעלי החנות מתו", השיב לו.
"איך זה קרה??", שאל.
"ראשית מת הבעל", ענה לו, "אשתו מתה
כשניסתה להחיות אותו במשך 3 ימים
ברציפות"...