בדיחה מצחיקה
היפה ביותר שראה מימיו, כורעת על ברכיה ומתחילה לצחצח את נעליו.
"גברתי", אומר לה הקאובוי, "אני חושב שאת ואני צריכים לבלות קצת בחדרי במלון, מה דעתך?"
"מצטערת, אבל אני נשואה", משיבה הבחורה, "ובעלי ממש לא יאהב את הרעיון!"
"תגידי לבעלך שאת עובדת שעות נוספות", מתעקש הקאובוי, "אני אשלם לך יפה על הבילוי!"
"תגיד לו את זה בעצמך", משיבה הבחורה, "הוא מגלח אותך כרגע"...