בדיחה מצחיקה במיוחד
במילה "מדפסת".
ערב אחד אומר האב לבנו הקטן: "תגיד לאמא שאבא רוצה להדפיס הערב מכתב במדפסת".
הבן מספר לאמו, והיא משיבה לו: "לך תגיד לאבא שהוא לא יכול להדפיס במדפסת, כי כרגע יש בה רק
דיו אדום".
כעבור יומיים קוראת האמא לבנה: "לך תגיד לאבא שהערב הוא יוכל להדפיס מכתב במדפסת".
הבן הולך לאביו, ואז חוזר לאמו עם התשובה: "אבא אמר שהוא כבר לא צריך להדפיס במדפסת, כי הוא
כבר כתב את המכתב ביד"...