בדיחה מצחיקה במיוחד
נכנסת האם לחדר בתה, ותופסת אותה עם
ויברטור. "מה את עושה?!", שאלה.
"אמא, עזבי אותי", משיבה הבת, "אין לי
גבר אז לפחות יש את זה". האמא יוצאת
מהחדר נבוכה.
למחרת נכנס האב לחדר בתו, וגם הוא תופס
אותה עם ויברטור. "מה את עושה?!", שאל
אותה. "עזוב אותי", משיבה לו, "אני לא
נשואה אז לפחות זה". האבא יוצא נבוך מהחדר.
באותו לילה מתעוררת האם ושומעת שבעלה
במטבח. היא קמה ורואה אותו יושב עם כוס
בירה ביד אחד, והוויברטור ביד השניה.
"מה אתה עושה??!!", שאלה.
"מה יש?", משיב האב, "אסור לבן אדם
לשתות כוס בירה עם החתן שלו?"...