בדיחה נחמדה להעביר הלאה
בשכונה, כשלפתע הבחין שכמעט כל המכוניות
נמצאות בחניה, מה שאומר שהדיירים טרם
יצאו לעבודה. בעודו הולך, יצא מביתו אחד
השכנים, ובידו שני ארגזי בקבוקי אלכוהול
ריקים. "וואוו", אמר בוב, "נראה שהיתה
לכם חתיכת מסיבה אתמול בלילה!"
"בהחלט", משיב השכן, "הזמנו כ-15 זוגות
מהשכונה למסיבת חג המולד, והיה לילה
מטורף. היינו כל כך שיכורים, שבסביבות
חצות התחלנו לשחק נחשו מי אני".
"איך משחקים את זה?", שאל בוב.
"ובכן", השיב השכן, "כל הגברים נכנסו
לחדר השינה. בכל פעם אחד מאיתנו יצא,
מכוסה כולו בסדין, כשרק האיבר שלו בולט
החוצה. הנשים היו צריכות לנחש מיהו
אותו גבר"...
"לעזאזל", אמר הדוור, "חבל שפספסתי את
הקטע הזה!"
"האמת, אולי עדיף שלא היית", הגיב השכן,
"השם שלך עלה לפחות 4 או 5 פעמים"...