בדיחה טובה להיום
לראות את התרנגול שגידל בחצר, שוכב
בכניסה מת, כשהוא על גבו ורגליו באוויר.
הוא חיכה שאביו יחזור מהעבודה ואז קרא
לעברו: "אבא, התרנגול שלנו מת! אבל
למה הרגליים שלו תלויות למעלה באוויר?"
חשב האב והשיב לבנו: "זה כדי שאלוהים
יוכל לרדת משמים, ולגרור ישר את
התרנגול לגן עדן".
כעבור יומיים חיכה יוני שאביו ישוב
מהעבודה, ואז רץ לעברו וקרא בהתרגשות:
"אבא, אבא, אנחנו כמעט איבדנו את אמא
היום!"
"למה אתה מתכוון?", השתומם האב.
"הגעתי היום מוקדם מהרגיל הביתה
מביה"ס", תיאר יוני בהתרגשות, "ועליתי
לחדר השינה שלכם. אמא שכבה שם עם
הרגליים מונפות באוויר, והיא צעקה:
אלוהים, אני גומרת! אם דוד שמעון לא
היה שוכב עליה ומחזיק אותה, אלוהים
היה לוקח אותה על בטוח!"