בדיחה טובה להיום
היהודית, אירחה את נכדה בן החמש
יום אחד. תוך כדי משחק בחדר השינה,
שאל אותה לפתע: "סבתא, איך זה
שאין לך בן זוג?"
הסבתא חייכה אליו וענתה: "חמוד,
הטלוויזיה היא בן הזוג שלי. אני נהנית
לצפות בה כל היום, והיא מארחת לי
לחברה. היא גורמת לי לצחוק וגם
להתרגש".
תוך כדי דיבור הפעילה הסבתא את
הטלוויזיה הישנה בחדר השינה, והבחינה
שהתמונה משובשת. היא ניסתה לשחק
עם האנטנה, ומשזה לא עזר, החלה
לדפוק בחוזקה על המכשיר. לפתע נשמע
צלצול בדלת, והנכד הקטן מיהר לסלון
לפתוח את הדלת.
בפתח עמד רב הקהילה. "שלום חמוד",
אמר הרב, "סבתא בבית?"
"היא בחדר השינה", משך הילד בכתפיו,
"דופקת את בן הזוג שלה".