בדיחה שכיף לשתף
הבוחנים ולהתלונן שלא מעבירים אותה טסט.
שואל אותה הרב בוחן: "איך את משחררת קלאץ?"
הבלונדינית: "מרימה את רגל ימין".
הרב בוחן: "ואיך את משחררת ברקס?"
הבלונדינית: "מרימה את רגל שמאל".
הרב בוחן: "יפה. אז אם תרימי את שתי הרגליים יחד - תעברי טסט בקלות"...