בדיחה קטנה עם חיוך גדול
עם אינסטלטור, והשלישית עם פנצר מאכער.
בבוקר שלאחר ליל הכלולות, התעניין האב בשלום בנותיו ואיך
עבר הלילה הראשון...
ענתה הראשונה: "המכונאי הזה משהו, פירק אותי והרכיב
אותי כמו שצריך, היה תענוג..."
ענתה השניה: "האינסטלטור הזה משהו, עבד עם הכלים
שלו כמו שצריך, פתח את הסתימה והיה ממש תענוג..."
פנה האב לשלישית: "נו, ואיך היה לך עם הפנצר מאכער
שלך?"...
"אל תשאל", השיבה הבת, "הוא שם אותי כל
הלילה בגיגית מים, סובב וסובב אותי בשביל למצוא את
החור"...