בדיחה קלילה ומצחיקה
"באמת, ולמה את חושבת שמגיעה לך העלאה?"
העוזרת: "ובכן גברתי, יש שלוש סיבות למה מגיעה לי העלאה. הראשונה היא שאני מבשלת הרבה יותר
טוב ממך!"
הגברת: "באמת? מי אמר לך את זה?"
העוזרת: "בעלך אמר לי".
הגברת: "טוב, נניח. ומה הסיבה השניה?"
העוזרת: "שאני מתנהלת עם הילדים הרבה יותר טוב ממך".
הגברת: "באמת, ומי אמר את זה?"
העוזרת: "בעלך אמר לי".
הגברת: "נו, נניח. ומה הסיבה השלישית?"
העוזרת: "שאני יותר טובה ממך במיטה!"
הגברת: "סליחה??!! גם את זה בעלי אמר לך?????!!!!"
העוזרת: "לא, את זה דווקא אמר לי הנהג שלך"...
הגברת: "כמה העלאה אמרת שאת רוצה?"