בדיחה קטנה עם חיוך גדול
עבודה או הנאה?
זימן אליו את הסמנכ"ל, שגם הוא ישב משועמם, ושאל אותו: "לקיים יחסים עם אשתי, זו עבודה או
הנאה?"
הסמנכ"ל גירד בראשו וביקש שעה ללמוד את הנושא. קרא הסמנכ"ל למנהל משאבי אנוש, שישב אף הוא
משועמם, והציג לו את השאלה. האחרון חשב וחשב, והחליט להפנות את
השאלה לסגנו שלו. אבל גם הסגן לא ידע את התשובה.
לבסוף פנו בייאושם לעובד קבלן, שהיה עסוק מעל ראש בביצוע פרויקטים, ושאלו אותו: "כשמנכ"ל
החברה מקיים יחסים עם אשתו, זו עבודה או הנאה?"
"ברור מאליו", מיהר העובד להשיב, "זו הנאה!"
הופתעו כולם ושאלו: "איך הגעת כל כך מהר למסקנה הזו?"
"פשוט מאוד", השיב העובד, "כי אם זו היתה עבודה, הייתם כבר מטילים עלי לעשות את זה!"