בדיחה טובה להיום
נכנסת הצרפתיה ראשונה עם הרובוט לחדר. אחרי שעה יוצאת עם חיוך מרוח על הפנים: "מעולללה!!!"
נכנסת האיטלקיה שניה. אחרי שעתיים היא יוצאת חצי מעולפת: "אלללוווהייי!!!!"
נכנסת הרוסיה שלישית. חולפות שעתיים, שלוש, ארבע, חמש והיא לא יוצאת. כעבור שש שעות החליטו
להיכנס ולבדוק מה קרה לה. פתאום הם רואים את הרוסיה רודפת ערומה אחרי הרובוט ומקללת:
"חתיכת מנוול, אתה אומר שהסוללות נגמרו, אבל כוח לרוץ יש לך!!!"