בדיחה שכיף לשתף
ליל הכלולות בביתה. האמא לא התאפקה, והתגנבה להאזין מבעד לדלת מה קורה בחדרי הזוגות הטריים.
מהחדר של הבת הבכורה היא שמעה זעקות: "איי... איי..."
מהחדר של הבת האמצעית היא שמעה קריאות: "עוד... עוד..."
מבעד לדלת חדרה של הבת השלישית נשמעה דממה.
למחרת בבוקר, שאלה האם את הבת הבכורה: "למה זעקת?". "כי בפעם הראשונה זה כאב לי", הסבירה
הבכורה.
שאלה את הבת האמצעית: "למה צעקת 'עוד'?". "כי כל כך נהניתי שלא רציתי להפסיק", הסבירה
האמצעית.
שאלה את הבת השלישית: "למה היה כל כך שקט אצלכם הלילה?". "נו אמא", השיבה הקטנה, "הרי את זו
שחינכת אותי לא לדבר בפה מלא"...