בדיחה קצרה ומצחיקה
בלימוד התורה בישיבה.
יום אחד חזר הרב במפתיע מוקדם לביתו, בדיוק כאשר היו שני גברים במיטתה של הרבנית. "מהר",
האיצה בהם הרבנית, "אתה תעלה למעלה ותתחבא בבוידעם, ואתה רד למטה אל מתחת למיטה".
הרבי נכנס לחדר השינה ונדהם לראות את אשתו עירומה, הרים פניו לשמיים ואמר לאשתו: זה שלמעלה
כבר ישלם לך".
באותו רגע הגבר שהסתתר בבוידעם צעק: "אני כבר שילמתי. זה שלמטה עדיין לא שילם!"
(באדיבות אריק בלום, כותב האוגדן "מהות החיים")