בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
הבנים. המנהל כינס את כל התלמידים לשיחה דחופה והזהיר: מהשעה 22:00, בן שייתפס בחדר של בנות,
או בת שתיתפס בחדר של בנים, הוריהם יזומנו וישלמו קנס של 100 ש"ח. מי שייתפס בפעם השניה: קנס
של 200 ש"ח.
ואז הצביע החרמן של השכבה ושאל: רגע המנהל, כמה עולה לעשות מנוי?..."