בדיחה קטנה עם חיוך גדול
הרגליים למעלה, ליד הראי בחדרו.
האשה מבצעת את הוראתו והרופא ניגש, מניח את סנטרו בין רגליה, חושב קצת, ואז מורה לה להתלבש.
"נו דוקטור, גילית מה יש לי?", שואלת האשה. "זה שום דבר", משיב הרופא, "תמרחי קצת משחה וזה
יעבור".
"אז למה הייתי צריכה לעשות עמידת נר?", תמהה האשה.
"זה בלי קשר", משיב הרופא, "פשוט רציתי לראות איך אני נראה עם זקן"...