בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
"אני לא רוצה לדפוק, אני רוצה שידפקו
אותי!". בעל המכון משיב לו "אין בעיה,
תעלה לחדר מספר 4". הבחור עולה, דופק
על הדלת וקורא: "אני רוצה שידפקו אותי,
אבל חזק!". הבחורה מעבר לדלת עונה לו:
"אין בעיה, תכניס 200 שקל מתחת לדלת".
הבחור מוציא מכיסו 200 שקל ומשלשל
אותם מתחת לדלת. מחכה, מחכה, ולא קורה
כלום. הולם שוב בחוזקה על הדלת וצועק:
"אני רוצה שידפקו אותי!!!". הקול מבעד
לדלת עונה לו: "מה, שוב?".