בדיחה נחמדה להעביר הלאה
לשמור על מתקן ביטחוני רגיש, ובו רק
שני חיילים וגמל. "ממש משעמם פה מוות",
פונה המפקד לשני החיילים, "מה אתם
עושים פה כל החודש עד שיוצאים לחופש?".
"לא הרבה, בעיקר ישנים כל היום",
משיב החייל. "ותסלח לי על השאלה",
ממשיך המפקד, "אבל אפשר חודש שלם
בלי נשים?". "זו באמת בעיה", משיב
החייל, אבל כשהמצב קשה ואנחנו ממש
חרמנים ולא יכולים להתאפק, אז אנחנו
משתמשים בתורנות בגמל". המפקד עיקם
את הפרצוף, אבל אחרי חודש הבין שגם
הוא לא יכול יותר, ושאל את החיילים מי
ראשון להשתמש בגמל. "לך זו פעם ראשונה,
אז תהיה אתה ראשון", הציע החייל.
"המפקד עצם עיניים, סתם אף, התפשט
והתחיל לעשות אהבה עם הגמל. אחרי חצי
שעה, בא אליו החייל בחשש ושאל
בזהירות: "אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה
לעשות איתו? כי אנחנו כבר מחכים לתורנו
לרכב על הגמל לישוב הקרוב, יש שם
בחורות שמחכות לנו"...