בדיחה טובה להיום
עם הכלבים שלהן. שואלת האחת את השניה:
"למה הבאת את הכלב?"
רווקה ב': "הכלב החצוף הזה נמצא בתקופת
הייחום. אתמול כשיצאתי מהמקלחת,
התכופפתי ללבוש תחתונים והופ, הוא בא
אלי מאחורה ורצה לעשות לי מה שהוא
עושה לכלבה החברה שלו. אז באתי היום
לסרס אותו... ולמה את הבאת את הכלב?"
רווקה א': "וואלה, גם לי קרה אתמול
אותו דבר! יצאתי מהאמבטיה, התכופפתי
והופ הכלב קפץ ובא אלי מאחורה"...
רווקה ב': "אה, אז גם את בא לסרס אותו?"
רווקה א': "מה פתאום? באתי לסדר לו
את הציפורניים"...