בדיחה מצחיקה במיוחד
את השכן עומד ושואל: "גברת, יש לך
כוס?". האשה, המומה, טורקת לו את הדלת.
למחרת, שוב דפיקה בדלת. פותחת ורואה
שוב את השכן: "גברת, יש לך כוס?".
היא טורקת לו את הדלת ורצה לספר לבעלה.
אומר לה הבעל: "אם ככה, בפעם הבאה שיבוא,
אני אתחבא מאחורי הדלת, את תגידי לו 'כן',
ונראה מה הוא רוצה, החצוף. איך הוא לא
מתבייש לחמוד את אשת שכנו?!".
למחרת, דפיקה בדלת. השכן: "גברת, יש
לך כוס?".
האשה: "כן".
השכן: "אז למה לעזאזל בעלך דופק את
אשתי???"