בדיחה מצחיקה במיוחד
הם נותנים לו לבחור: "מה אתה מעדיף,
שנזיין אותך בתחת או מוות?"
הוא עונה: "טוב יאללה תזיינו אותי בתחת".
המנהיג שלהם צועק "בולה בולה!" ומזיינים
אותו. אחרי זה הוא ממשיך לטייל ונתקל בעוד
שבט. אומרים לו שוב: "מה אתה מעדיף,
שנזיין אותך בתחת או מוות?"
הוא אומר שוב: "תזיינו אותי בתחת..."
המנהיג צועק "בולה בולה!" ומזיינים אותו.
כשהוא כמעט מגיע ליעד של הטיול שלו, הוא
מגיע עוד פעם לשבט ששואלים אותו עוד פעם
מה הוא מעדיף: "שנזיין אותך בתחת או מוות?"
הוא עונה: "כבר אין לי כוח! תהרגו אותי וזהו!"
המנהיג שלהם צועק: "יאללה, בולה בולה עד המוות!"