בדיחה טובה להיום
יום במסעדה. בכל פעם
שמגיעה השעה ארבע, אומר
אחד מהם: "מוטי מנגן עכשיו,
אני צריך ללכת". כך היה בכל
יום במשך שנה. יום אחד נמאס
לשני החברים האחרים והם
שאלו אותו: "מה כל כך מיוחד
בנגינה של מוטי שאתה כל פעם
צריך ללכת בגללו?" עונה להם:
"אין קשר לאיך שהוא מנגן,
אני פשוט שוכב עם אישתו..."