בדיחה שתעשה לכם מצב רוח

מורה אומרת לתלמידים לכתוב
משפט עם המילה "אדרבה ואדרבה".
למחרת יוסי חוזר ומקריא את עבודתו:
"המורה, אם היו קוראים לך
מינה הייתי ממיין אותך."
המורה:" אבל יוסי, שמי הוא זינה".
יוסי:" אדרבה ואדרבה".
שתף בוואטסאפ
👁 14 צפיות 📅 09/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך

⚠️

הבדיחה הזו עלולה להיות פוגענית

הבדיחה מסומנת כתוכן שעלול להיות רגיש, פוגעני או לא מתאים לכל אחד. הצפייה היא לפי שיקול דעתך בלבד.