בדיחה שתעשה לכם מצב רוח
מורה אומרת לתלמידים לכתוב
משפט עם המילה "אדרבה ואדרבה".
למחרת יוסי חוזר ומקריא את עבודתו:
"המורה, אם היו קוראים לך
מינה הייתי ממיין אותך."
המורה:" אבל יוסי, שמי הוא זינה".
יוסי:" אדרבה ואדרבה".
משפט עם המילה "אדרבה ואדרבה".
למחרת יוסי חוזר ומקריא את עבודתו:
"המורה, אם היו קוראים לך
מינה הייתי ממיין אותך."
המורה:" אבל יוסי, שמי הוא זינה".
יוסי:" אדרבה ואדרבה".