בדיחה מצחיקה
לנהג: "תעשה ביד". הנהג המבוהל
לא מבין מה הוא רוצה ממנו.
המרוקאי חוזר: "תעשה ביד".
הנהג מאונן וגומר. כשהוא מסיים
המרוקאי אומר לו שוב: "תעשה ביד".
הנהג המבוהל שוב מאונן וגומר.
כך היה בפעם השלישית והרביעית.
לבסוף אומר הנהג למרוקאי: "די.
בבקשה, לא יכול יותר".
המרוקאי יוצא מהמונית ואומר:
"טוב מאוד... עכשיו תיקח בבקשה
את הבת שלי לאשקלון..."