בדיחה קלילה ומצחיקה
שאלה: מדוע קוראים למין בשמו?
תשובה: כי הרבה יותר קל לאיית
מין מאשר: אההההההההההההההההה
אווווווווווווווווווווו
אההההההההההההההההההה...
תשובה: כי הרבה יותר קל לאיית
מין מאשר: אההההההההההההההההה
אווווווווווווווווווווו
אההההההההההההההההההה...