בדיחה שכיף לשתף
הוא מתחיל לדוג ומעלה בחקתו דג זהב.
הדג אומר לדייג: "אם תשחרר אותי אתן לך משאלה."
הדייג מסכים ומשחרר את הדג. בתמורה הדייג מבקש להשתין בירה.
הדג ממלא את משאלתו ונעלם. הדייג רץ לאשתו בהתלהבות ומספר
לה את הסיפור. האישה מביאה שתי כוסות והדייג אכן משתין בירה.
הם שותים להנאתם, וכך כל יום במשך שבוע.
יום אחד חוזר הדייג ואומר לאשתו: "תביאי לי כוס אחת."
האישה שואלת: "למה רק אחת? ומה איתי?"
אז הדייג עונה: "היום את שותה מהבקבוק."