בדיחה קלילה ומצחיקה
"לא", עונה התימני, שכחת ששילמתי?". קם ויוצא מהמסעדה.
סיפר התימני לחברו הרומני על המקרה. למחרת מגיע הרומני לאותה מסעדה, מזמין המון מנות, וכשסיים
שואל אותו המלצר: "חשבון אדוני?"
"לא", משיב הרומני, "שכחת ששילמתי?". קם ויוצא מהמסעדה.
מספר הרומני לחברו הפרסי על המקרה. למחרת מגיע הפרסי, מזמין את כל המנות מהתפריט, וכשסיים,
ניגש אליו המלצר נבוך: "תסלח אם אני שואל לגבי החשבון, פשוט לא יודע מה קרה לי השבוע, שהצעתי
חשבון לאנשים שכבר שילמו".
משיב הפרסי: "לא איכפת לי מה קרה לך, רק תן לי כבר עודף מהמאתיים שקל שנתתי לך!!!"