בדיחה שכיף לשתף
"החדר הכי טוב שלנו, בקומה הראשונה, עולה מאה דולר ללילה", משיב פקיד הקבלה באדיבות.
"יש משהו יותר זול?", שואל הפרסי.
"חדר בקומה השניה עולה 80 דולר ללילה", אומר הפקיד.
"יש יותר זול?", מתחנן הפרסי.
"חדר בקומה השלישית עולה 60 דולר ללילה, בקומה הרביעית 40 דולר ללילה, ובקומה החמישית
והאחרונה, 20 דולר ללילה", מסביר הפקיד בסבלנות רבה.
הפרסי מודה לו ומסתובב ללכת. "מה קרה אדוני", תמה הפקיד, "המלון שלנו יקר מדי עבורך?"
"לא", משיב הפרסי, "הוא נמוך מדי".