בדיחה מצחיקה
המוזג נענה לבקשה ונותן לו כוס
עם תחתית. הגרוזיני שותה והולך עם
התחתית של הכוס בידו. למחרת נכנס
שוב הגרוזיני, מבקש ויסקי, שותה
ולוקח את התחתית של הכוס איתו.
ביום השלישי כשהוא נכנס, למוזג נמאס
והוא מגיש לו את הכוס בלי התחתית.
שואל הגרוזיני בעצבנות:
"תגיד ביז'ו, היום אין ביסקוויט?"