בדיחה קצרה ומצחיקה

מרוקאי מתקבל לעבודה בבית קברות.
הוא שואל את המנהל מה צריך לעשות
והאחרון מורה לו לעבור בין הקברים
ולשטוף אותם. יום אחד המרוקאי נכנס
למשרדו של המנהל ומצהיר בכעס שהוא
מתפטר. שואל המנהל:
"למה, אתה לא מרוצה מהעבודה הזו?"
עונה המרוקאי: "לא... אני עובר
בין הקברים וכל מה שאני רואה עליהם
זה "נח", "נח", "נח"... ואני היחיד
שעובד פה".
שתף בוואטסאפ
👁 8 צפיות 📅 12/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך